Heart
Heart
**
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

____________________
دسته بندی

عکس

عکس عاشقانه

فیلم

دموی بازیها

مقالات

چگونه جلوی هک شدن وبلاگ خودرا بگیریم؟

تاریخی

پزشکی

مطلب

فال طالع بینی

ویژگی گروه خونی

مطالب

عاشقانه

مذهبی

علمی

عمومی

جوک اس ام اس

خنده دار

اخبار

ورزشی

جدید

اموزشی

مجله الکترونیکی

بازیها وکامپیوتر

کانتر

داستان

کتابها

کامپیوتر

nod32

آیا میدانید؟

روانشناسی

____________________
آرشیو

خرداد 1391

ارديبهشت 1391

____________________
مطالب اخیر

فروش آی دی گارنا و لول آپ کردن آی دی ها
فروش آی دی گارنا و لول آپ کردن آی دی ها
مطلب ارسالی ازatila
خدایا تو دانی
تاريکي شب
تاريکي شب
در افسانه ها آمده روزي
در افسانه ها آمده روزي
الو سلام منزل خداست؟
الو سلام منزل خداست؟
فصل زرد
فصل زرد
بعد از رفتنت......
شب که مي رسد
داستان
داستان
.......
پنج وارونه
پنج وارونه

____________________
نویسنده

gordan

big hitler

____________________
لینک ها

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

____________________
لینک ها

انجمن تخصصی ماهواره

لیست تمام وبلاگهای لوکس بلاگ

ردیاب خودرو


____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 716
بازدید کل : 62770
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سه شنبه 7 / 3 / 1391برچسب:مامور Hitman: Absolution,47,

Hitman: Absolution


مامور 47 را می توان یکی از معروف ترین ،خوشتیپ ترین و خشن ترین شخصیت های دنیای بازی دانست.مردی با سر کچل،کراوات قرمز رنگ و یک کلت با خشونت بی اندازه.بیش تر از آن که فکر می کنید ،مامور 47 خشن است.سری بازی های Hitman کار خود را از سال 2000 و با بازی Hitman: Codename 47 که تنها بر روی PC عرضه شده بود،شروع کرد و توانست نظر مثبت بازیباز ها و منتقد های زیاید را به سوی خود جلب کند.بازی ای که المان "مخفی کاری" در آن حرف اول را می زد.ما به وسیله ی مامور 47 می توانستیم حرکات خشن زیادی برای رسیدن هدف یا شخص مورد نظرمان انجام دهیم و برا یهمین کار نیز چندین راه وجود داشت .می توانستید یک ماموریت را بدون دیده شدن و حتی بودن کشتن یک نفر به اتمام برسانید و در بعضی ماموریت ها نیز باید بدون دیده شدن ماموریت را به اتمام می رساندید.با این حال در بازی بعد یعنی Hitman 2: Silent Assassin که بر روی پلت فرم های Game Cube,Xbox,PS2 و PC و در سال 2002 عرضه شد شاهد پیشرفت هایی چه در گیم پلی و چه در گرافیک بودیم.به عنوان مثال می توانستیم خود را جای افراد دیگر قرار دهیم و لباس دیگران را بپوشیم تا هویتمان معلوم نشود و البته عنصر"خشونت" نیز بیش تر شد و حرکات خشونت آمیز بسیاری در این بازی وجود داشت.بازی بعدی سری Hitman ،عنوان Hitman: Contracts بود که در سال 2004 و بر روی پلت فرم های PS2,Xbox و PC عرضه شد .در این عنوان که بعضی از مراحل بازی در خیابان می گذشت،می توانستیم جسد اشخاصی را که کشتیه ایم،مخفی می کردیم.به عنوان مثال می توانستیم جسد شخص کشته شده را در سطل زباله،کمد ها و دستشویی ها مخفی کنیم تا افرار یکه به دنبال مامور 47 هستند،با پیدا کردن آن جسد ها مشکوک به حضور او در منطقه ی آن ها نشوند.آخرین عنوان عرضه شده از این سری،Hitman: Blood Money نام داشت که بر روی پلت فرم های Xbox 360,PS2,Xbox و PC عرضه شد و توانست به موفقیت های خوبی دست پیدا کند.گرافیک دچار پیشرفت خوبی شده بود و علاوه بر المان های قدیمی،چندین المان جدید نیز اضافه شد .اواسط سال 2011 بود که عنوان جدید از سری بازی های Hitman ،به نام Hitman: Absolution معرفی شد و به دنبال این معرفی ، نمایش های فوق العاده ای از این عنوان را تجربه کردیم.می توان گفت اگر نسخه ی نهایی نیز هیمن گونه باشد،این بازی قطعا بهترین بازی سری Hitman خواهد شد.خوش بختانه Hitman: Absolution اصالت این سری یعنی تاریک بودن و المان مخفی کاری که بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفته را حفظ کرده و در کنار این،ما شاهد گرافیکی فوق العاده،گیم پلی ای درگیر کننده و موسیقی و صداگذاری و عالی هستیم .(هر چند صداگذار قبلی مامور 47 دیگر وظیفه ی صداپیشگی او را بر عهده نگرفته است).با این حال امید ها برای این نسخه زیاد است و از مورد انتظار ترین بازی های پیش رو و احتمالا در سال 2012 است.



ابتدا می پردازیم به گیم پلی بازی که مهم ترین بخش آن است.در ابتدا می خواهم به امکانات و قابلیت های جدیدی که مامور 47 می تواند انجام دهد اشاره کنم.مامور 47 دارای قابلیت جدیدی به نام Instict است که چیزی شبیه Eagle Sense بازی Assassin’s Creed: Revelations می ماند .با وارد شدن در این حالت علاوه بر این که می توانید بفهمید دشمنان شما در چه مکانی هستند،می توانید ببینید مقصد بعدی آن ها کجا خواهد بود تا با برنامه ریزی آن ها را از بین ببرید.به گفته ی سازندگان این قابلیت در طول بازی بسیار برایتان کارساز خواهد بود.در تریلری که ماه نوامبر سال 2011 از این بازی نمایش داده شد،مامور 47 را در یک ساختمان دیدیم که پس از سنگر گیری در پشت یک میز،وارد حالت Instict می شود و می فهمد که دو تا از دشمنانش به چه سمتی می آیند و بعد از این عمل ،با هوشیاری از آن جا دور می شود هر چند می توانست همان جا بماند با یک غافل گیری آن دو را با هم بکشد.شما در طول ماموریت چندین راه برای کشتن دشمنان دارید.به عنوان مثال می توانید از دیوار ها بالا بروید و خود را به بالای سر دشمنتان برساند و با فرود آمدن بر سرش و فرو کردن چاقو در سینه اش او را بکشید .می توانید از طبقه ی بالا یا از پنجره آویزان شوید و به محض این که دشمنتان در محدوده ی شما بود،لباس او را بگیرید و او را به خیابان یا طبقه ی پایین پرت کنید و باعث شوید بمیرد.اگر علاقه ای به انجام این کار ها ندارید می توانید با استفاده از مجسمه ها و میله ها و به طور کل اجسام قابل استفاده ای که در محیط مورد نظر وجود دارد،به سر و صورت دشمنان بکوبید و آن ها را به خشن ترین روش ممکن به قتل برسانید.راه های دیگری نیز وجود دارد.می توانید با استفاده زا مواد شیمیایی که باعث بیهوش شدن می شوند،دشمن مورد نظر را برای مدتی بی هوش کنید و سپس او را به آرامی به قتل برسانید یا این که به آرامی به پست دشمن بروید و گردن او را بشکنید یا خفه اش کنید.اگر هم علاقه یا به مخفی کاری ندارید،مشکلی نیست! چرا که سازندگان گفته اند می خواهیم در این بازی اکشن را با مخفی کاری مخلوط کنیم.در نتیجه می توانید کل یک مامورت را به صورت کاملا اکشن به پایان برسانید.



در بعضی مواقع مامور 47 مجبور می شود برای عبور از یک منطقه ،حواس دشمنان را پرت کند.این کار نیز توسط همین اشیایی که در اطراف او وجود دارند مانند مجسمه و کتاب و ... ممکن است .به عنوان مثال با پرت کردن یک گلدان به جهت مخالف دشمنان می توانید حواس آن ها را پرت کنید و به راحتی راحتان را ادامه دهید.در قسمت اکشن می توانید از یک دشمن به عنوان سپر انسانی استفاده کنید و این جا هوش مصنوعی فوق العاده ی بازی خود نمایی می کند.چرا که دشمنان مانند برخی عنوان های دیگر به شما شلیک نمی کنند تا هم کارشان را از دست بدهند بلکه ارام و آماده ی شلیک،دنبال شما می آیند و شما هم حق انتخاب دارید: یا در همان حال تک تک دشمنان را از بین ببرید یا به یک جای نسبتا باز بروید،دشمنی که در دست دارید را بکشید و سپس مخفی شوید تا وضعیت عادی شود و اگر نه،فرار کنید.تا به الان سلاح هایی که مامور 47 قادر به استفاده از آن ها است عبارت اند از: سوزن های بیهوش کننده،چاقو،کلت،شاتگان،مسلسل و خفه کن که به کلت و دو سلاح دیگر وصل می شود و موجب خفگی صدای اسلحه می شود.نکته ی دیگر در مورد هوش مصنوعی این است که در مواقع اکشن ،طرز حمله ی دشمنان به شما نیز عوض می شود و شما نیز باید طور دیگری حمله کنید.در بخش اکشن بیش تر قابلیت های یک شوتر مانند سنگر گیری،تیراندازی کور،هدف گیری وجود دارد .پیش تر به قابلیت جدید مامور 47 یعنی Instict .این قابلیت خود دارای چند حالت است که یکی از آن ها Point Shooting است.در این حالت شما با توجه به اسلحه ای که انتخاب کرده اید(شاتگان،مسلسل،کلت و ...) وارد یک صحنه ی Slow Motion می شوید و می توانید چندین حالت تیراندازی را انتخاب کنید و بعد از انتخاب آن به دشمنان شلیک کنید .در حین انجام ماموریت ممکن است به صحنه هایی برخورد کنید که به شما حق انتخاب می دهد(مانند Red Dead Redemption).به عنوان مثال در خیابان راه می روید و ناگهان مردی را می بینید که توسط پلیس مورد ضرب و شتم قرار گرفته است .در این جا دو انتخاب دارید یا آن مرد را به حال خود بگذارید یا این که پلی سرا مخفیانه بکشید و سپس جسدش را مخفی کنید.در طول بازی به این جور ماموریت های فرعی، زیاد برخورد خواهید کرد.با این که تعداد زیادی قابلیت به قابلیت های قبلی مامور 47 اضافه شده است،اما مامور 47 هم چنان قابلیت های قبلی خود را دارا است.به عنوان مثال او در این بازی مانند قبل می تواند شخص یا اشخاصی را به قتل برساند و در مکانی مانند کمد ها،سطل های زباله و ... پنهان کند .البته باید به گنجایش مکانی می خواهید جسد ها را پنهان کنید،دقت کنید.ممکن است یک سطل زباله گنجایش 2 نفر را داشته باشد و یک سطل زباله ی دیگر گنجایش 3 نفر را داشته باشد.نکته ی جالب این است که هنگامی که (به عنوان مثال) لباس پلیس را به تن می کنید،ممکن است پلیس دیگری به شما مشکوک شود و شما برای این که بتوانید از او فرارکنید خود را با انجام کاری مانند وانمود کردن به خورن بیسکوییت یا نوشیدن آب میوه و کار هایی امثال این کار ها ،او را از خود دور کنید.بازی دارای چندین درجه ی سختی است .نکته ی جالب در مورد درجه ی سختی بازی این است که سازندگان برای هوادارن و طرفدران سرخت مامور 47 یک درجه ی سختی جدا در نظر گرفته اند که ظاهرا در آن درجه سختی بسیاری از قابلیت هایی که مامور 47 به وسیله ی آن ها می تواند ماموریت را به پایان برساند،حذف می شوند و کار سخت تر و سخت تر می شود.با این حال همین که همچین درجه ی سختی ای برای کارکشته های این سری وجود دارد،جای شکرش باقی است!با این حال گیم پلی بازی به گفته ی سازندگان هم چنان بر پایه ی مخفی کاری است و اکشن تنها بخشی از گیم پلی را تشکیل می دهد تا به بازیباز ها حق انتخاب داده شود که ماموریت را با اکشن به پایان برسانند یا مخفی کاری.



از داستان بازی نکات خاصی به بیرون درز نکرده است اما با توجه به اطلاعاتی که سازندگان بازی آن هم در چندین ماه پیش منتشر کرده اند می دانیم داستان اصلی بازی از چه قرار است.هر چند ماه May یا April قرار است یک تریلر جهانی منتشر شود که هم در مورد داستان بازی است ،هم بخش اکشن و هم بخش مخفی کاری.تا الان مشخص شده است که داستان بازی و ماموریت های آن علاوه بر شهر "شیکاگو" در شهر هایی همچون Texas,Minnesota,Wyoming,Syarucuse,Washington و Los Angles نیز جریان خواهد داشت.داستان اصلی بازی از این قرار است که در سال 2009 ،رابط مامور 47 با ICA یعنی Diana به دلایلی نامعلوم به طور ناگهانی از سازمان ICA خارج می شود و تمام اطلاعات شخصی و اطلاعات دیگرش را از بانک این سازمان پاک می کند و تصمیم می گیرد با خانواده اش از "شیکاگو" فرارکند.سازمان ICA نیز مامور 47 را موظف می کند تا Diana را به قتل برساند.اما داستان بازی در اصل وقایع پشت پرده ی این ماجرا را روایت می کند.سازندگان نیز تایید کردند مامور 47 با اشخاص فرعی زیادی روبرو می شود Blacke Dexter که از سوی یک تاجر مامور دزدیدن دختری به نام Victoria شده است .حال مامور 47 از طرفی دنبال Diana است و از طرفی به دنبال Victoria و کشتن Blacke Dexter و پس از آن ،شخصی که او را مامور این کار کرده است.


گرافیک بازی عالی است.نورپردازی،فیزیک بازی،افکت های انفجار و تیر اندازی و حالت های سینماتیک همگی عالی هستند.جزییات محیط واقعا عالی است .از تکه سنگ کوچک بگیرید تا مجسمه ای که بر روی زمین افتاده و مکان های پنهان در محیط برای پنهان کردن جسد ها.مامور 47 و سایر کاراکتر ها دارای جزییات زیادی هستند.چیزی که گرافیک بازی را بسیار زیبا جلوه می دهد،ترکیب رنگ هر محیط است .Hitman: Absolution بازی سیاه و تاریکی است و مامور 47 نیز در تاریکی حرکت می کند نه در روشنایی! بنابراین تاریکی و مامور 47 نماد این بازی هستند که این دو عامل به خصوص عامل اول یعنی تاریکی به زیبایی در بازی به نمایش گذاشته شده است.محیط ها بسیار تاریک و بی روح هستند و این موضوع را کاملا می توان درک کرد.از گرافیک زیبای بازی و طراحی کاراکتر ها و محیط بازی که بگذریم به فیزیک عالی بازی می رسیم.کافی است مواقعی در بازی را مشاهده کنید که باران در حال باریدن است و مشاهده کنید از سر بدون موی مامور 47 قطرات آب چگونه آرام آرام پایین می آیند .به هنگام مخفی کاری ضربه های چاقو و سوزن و مشت بسیار دقیق به دشمن برخورد می کنند که همگی نشان از کار عالی تیم گرافیک بازی است.نورپردازی بازی واقعا چشم نواز و زیباست به خصوص در شب و نور ماه و چراغ های اطراف که روی زمین و مامور 47 و دشمنانش میفتد.به طور کل گرافیک بازی زیبا و چشم نواز است اما باید تا عرضه ی نسخه ی نهایی بازی نیز صبر کرد .از مهم ترین تغییراتی که باعث نگرانی طرفداران مامور 47 شد،تغییر صداپیشه ی معروف مامور 47 یعنی David Bateson است و هم چنین جدا شدن Vivienne McKee که همیشه صداپیشه ی Diana بوده است،در این بازی جای خود را به Marsha Thomason داده است.دیگر خبری از آهنگساز معروف بازی های قبلی این سری یعنی Jesper Kyd نیست و Peter Peter و Peter Kyed جای او را گرفته اند.البته گفته شده Snoop Dogg و Dr.Dre در Soundtrack های بازی نقش خواهند داشت.با این حال هنوز مشخص نیست چه کسی وطیفه ی صداپیشگی مامور 47 را به عهده گرفته است اما چیزی که مشخص این است که سازندگان گفته اند آهنگ هایی که دو آهنگساز جدید سری برای باز یدر نظر گرفته اند به خوبی کار های Jesper Kyd است.افکت های صوتی به خصوص انفجار ها و گفت و گو های بین دشمنان عالی است.گفته شده برای دشمنان مامور 47 چیزی حدود 2000 خط دیالوگ نوشته شده است.مهم ترین نکته و غیر منتظره ترین خبری که به گوش همگان در مورد این بازی رسید این بود که سازندگان بازی تایید کردند Hitman: Absolution دارای بخش چند نفره ی آنلاین است هر چند باید این نکته را اضافه کنم طبق گفته ی آن ها تمامی ماموریت های بخش داستانی ،فقط و فقط توسط مامور 47 به پایان می رسند و شخصی دیگر با او در این راه به هیچ وجه همکاری نخواهد کرد.با این حال به دنبال این خبر هیچ اطلاعاتی در مورد بخش آنلاین بازی منشر نشد.



عنوان Hitman :Absolution عنوان فوق العاده ای به نظر می رسد.با فضایی تیره و تاریک و اتمسفری فوق العاده به علاوه ی گیم پلی عالی که مخلوطی از اکشن و مخفی کاری است اگر چه بازی همچنان بر پایه ی مخفی کاری است.این عنوان قطعا برای طرفداران این سری و حتی کسانی که با بازی های این سری آشنایی قبلی نداشته اند ،جذاب و فوق العاده خواهد بود و با آزادی عملی که طراحان بازی در اختیارشان گذاشته اند ،تا مدت ها سرگرم خواهند داشت.یکی از خبر های نگران کننده ای که به گوش طرفداران این سری رسید این بود که Hitman: Absolution از عنوان های قبلی این سری آسان تر خواهد بود.با این حال این بازی هم چنان یکی از مورد انتظار ترین بازی هایی است که ظاهرا قرار است در همین سال یعنی سال 2012 عرضه شود.طبق آخرین گفته های سازنده های بازی،ساخت بازی تقریبا رو به اتمام است و ماه "آپریل" یکی از کاندیدا های تاریخ عرضه ی بازی خواهد بود.آیا می توانیم مامور 47 را در ماه آپریل ملاقات کنیم یا خیر؟   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: